Aanbevelingen

“Het beeldmerk dat Saskia voor de spirituele ring heeft ontworpen, geeft precies weer waar wij voor staan: helderheid en diepgang, ruimte en openheid. Het beeld combineert op een mooie manier onze achternamen (meer en berg en visser) en verbindt ze prachtig in een cirkel. Het laat ook zien waar Saskia zo goed in is: een beeld (of een verhaal) scheppen met behulp van zelf gecreëerde structuren op de computer. Ze heeft op een kunstzinnige manier ons nog vage idee vertaald naar een helder beeldmerk."
Janny ter Meer, mede-oprichter van spirituele ring, en eigenaar van het Stijlmeer

"Ik had laatst een enthousiaste dochter aan de lijn. Ze wilde een boekje kopen om een vriendin wat op te beuren en koos, puur op de kaft, mijn boekje uit. Toen pas zag ze dat ik het geschreven had.
Daar ik in Duitsland woon, kwam het bewijsexemplaar bij mij pas een paar dagen later.
Maar door dat telefoontje was het al duidelijk dat Saskia gemaakt had wat iedere schrijver zich
toewenst: een kaft waarop het boek verkoopt!"

Wim van der Zwan, auteur van onder meer 'Hoe de apen Boeddha vereerden'


"Ik heb enorm van het project 'De Suikerschilders' genoten. Zowel de presentatie als de begeleiding en het uiteindelijke resultaat vond ik heel geslaagd! Vooral het gebruik van door toeval ontstane vormen wekte de fantasie op en lokte de kinderen uit om met plezier en concentratie te werken aan hun eindopdracht.
Een les om te onthouden!"
Mariëtte Overtoom, juf groep 5/6 op OBS De Koekoek, Utrecht
 
"Saskia weet de kinderen , zowel de jonge als de wat grotere kinderen steeds weer enthousiast te maken voor het knutselen. Ze is heel creatief en veelzijdig. Ze weet steeds weer goed in te spelen op wat er op dat moment speelt, de thema's die wij hebben, maar ook op lopende evenementen als sinterklaas en carnaval." 
 "Saskia is vrolijk en enthousiast en bereid om samen met de  kinderen een leuke knutsel activiteit
te gaan doen. Veel kinderen doen hier dan ook aan mee."
Esther Bouwman, Tineke Hes, beiden Pedagogisch Medewerker op BSO de Boomhut, Castricum