Exposities

De afgelopen tijd richt ik me op andere werkzaamheden, dit zijn de exposities die ik tot eind 2014 had.

Kerstmarkt - de leukste cadeautjes voor de feestdagen, zoals de sfeervolle KunstLichtjes!
13 en 14 december 2014, Stadhuisplein - Utrecht 

KunstGein Podium - ik hing hier met divers illustratie en fotografiewerk, én met klein werk zoals de KunstDoosjes en de KunstLichtjes
24 november 2014 - 5 januari 2015 - KunstGein, Stadshuis Nieuwegein 

Zomerexpo - ik hing hier met het werk 'passing strangers' en sta in de online catalogus met het werk 'het nevelwoud'.
29 mei - 31 augustus 2014 - Gemeentemuseum Den Haag 

Roodkapje Mega Shop -  30 mei verkoop ik hier live klein werk, vanaf die datum hangen er een aantal grote illustraties en foto's in de shop
30 mei -december 2014 - Roodkapje Rotterdam 

Tijdelijke Kunstwinkel - ik hing hier met twee kleine kunstwerken die verkocht werden voor het goede doel: schoon drinkwater in Kameroen
2014 - conceptstore Katryne - Utrecht

50 onder de 500 - een kunstexpositie voor betaalbare kunst van (veelal) Utrechtse kunstenaars. Ik hing er met klein werk, en werk in oplage
2013/2014 - PoPuP Gallerie - Utrecht

Ontmoet Oost - een culturele dag met exposities en workshops. Ik was mede organisator, en exposeerde met vrij werk en werk in opdracht. Deze dag kwam tot stand in samenwerking met Cultuur in Oost
2013 - AteliersAL16 - Utrecht

Bring it on! - Drie illustraties van mij hingen op deze illustratorenexpositie
2012 - Ship of Fools gallery - Den Haag

Atelierroute - Duo expositie samen met Sina Fischer tijdens de Utrechtse Atelierroute
2012 - Archimedeslaan 16 - Utrecht

Tijdelijke Kunstwinkel - met een klein en een groot werk hing ik op de expositie waarvan de opbrengst naar schoon drinkwater in Kameroen gng
2011 - de Artillerie - Utrecht

Open Vlampijp - duo expositie samen met illustrator Linde Faas
2010 - Vlampijpateliers - Utrecht

Kerstexpositie - speciaal voor de bibliotheek vertelde ik het kerstverhaal in zes animaties die in een non-stop loop op 6 tv's werden vertoond
2009 - Openbare Bibliotheek - Nieuwegein

Illustratorenexpositie - hier hing ik samen met een groep andere illustratoren
2009 - Atelier Kraijenhoff - Amsterdam